Please help they are drop out please answer as
1. then the answer
I need this ASAP
19 points
B ,A ,D ,F ,E ,C is the order
**HELP**
Empareja la imagen con el adjetivo correcto. Match the image with the correct adjective. (4 points)
1.
Grande
2.
Pelirroja
3.
Bonito
4.
Pequeña
a.
Image 01
-------------
b.
Image 02
-------------
c.
Image 03
-------------
d.
Image 04
-------------
1.Grande — Image 3
2.Pelirroja — Image 4
3.Bonito — Image 2
4.Pequeña — Image 1
Explanation:Translation of all four words —
1.Grande → Big
2.Pelirroja → Redhead
3.Bonito → Pretty
4.Pequeña → Small
So, from the translation we can easily match all the images with all the words.
↓↓↓↓↓
Entonces, a partir de la traducción podemos hacer coincidir fácilmente todas las imágenes con todas las palabras.
Big → Image 3 (Big turtle → tortuga grande)
Redhead → Image 4 (Red hair → cabello rojo)
Pretty → Image 2 (Cute puppy → Lindo cachorro)
Small → Image 1 (Baby on mother → Bebé en la madre)
Hope my answer helps you.
:)
Please mark my answer as the BRAINLIEST. Plssssssssssssssssssss
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Espero que mi respuesta te ayude.
:)
Por favor marque mi respuesta como LA MEJOR. Porfavorsssssssssssssssssss
Please help, this is worth 15 points!
Answer: 1. Quieren
2. pensamos
3. quiero
4. cierran
5. cierra
6. pienso
Explanation:
1. You want
2. we think
3. I want
4. they close
5. he/she closes
6. I think
Si obtienes esto correctamente, te daré todos mis puntos para que lo pases genial y una cosa pueden ayudarme a aprender a ser un painoísta.
HOPE YALL GET THIS RIGHT
Answer:
Si obtienes esto correctamente, te daré todos mis puntos para que lo pases genial y una cosa pueden ayudarme a aprender a ser un painoísta. means, If you get this right I will give you all my points to have a great time and one thing can help me learn to be a Painoist.
Explanation:
hope this was helpful.
Fill in the blank below with the appropriate vocabulary in Spanish.
El metro = _____
Answer: Subway or bus
I don't know your options but anything along the lines of a subway, train, or bus should work.
I WILL GIVE BRANIEST PLEASE FILLIN THE ONES THAT ARE NOT ORANGE/FILLED IN!
Answer:
Trash can - bote de basura
Dictionary - Dicionario
Board - tablero
Binder - aglutinante
Desk - escritorio
Explanation: Hope this helps :)
Answer: las palabras Junta - bote de la Basura - agglutinate - escritoire
Explanation:
Hope this helps
1. Que son los sinónimos?
2. Que son los antónimos?
\(\qquad \qquad\huge \underline{\boxed{\sf Sinonimos.}}\)
Los sinónimos son palabras diferentes pero que tienen el mismo significado o muy parecido. Se utilizan para evitar repetición de la misma palabra.
Por ejemplo: Feliz = Alegre.
\(\qquad \qquad\huge \underline{\boxed{\sf Antonimos.}}\)
Los antónimos son palabras que significan justamente lo contrario, lo opuesto.
Por ejemplo: Negro = Blanco.
#CarryOnLearning
➥ I hope I have helped you, greetings! Atte: ☞Miraculer18☜say german shepherd in Spanish
and I know there's google translate im just asking to help my friend
Primero is shortened to primer and tercero is shortened to tercer before a masculine singular noun.
Directions: Label the floors of the hotel.
Answer:
So your naming each floor is simple up to the 5th floor(quinto piso) so I wrote the rest Hopefully it helps
Explanation:
h = primer piso
g=segundo piso
f= tercer piso
e=cuarto piso
d= quinto piso
c= sexto piso
b= séptimo piso
a= octavo piso
qué 200 \ 48 hola alguien quiere hablar aburrido ........
Answer:
acerca de 4.17
Explanation:
200 dividido por 48 es acerca de 4.17
Answer:
acerca de 4.17
Explanation:
Use the following chart on conjugation to do the assignment:
Remember "ir" is irregular:
Yo voy (I go) nosotros vamos (we go)
tu vas (you go)
usted va (you formal go) ustedes van (you guys go)
el va (he goes) ellos van (they go)
ella va (she goes) ellas van (they go)
Conjugate the verb (IR- to go) for the following subjects. State the subject then the verb conjugation.
Example: Yo voy. (correct answer)
Use the following people for your conjugations:
1. Mi mamá ______ 6. Ellos _____
2. Él _____ 7. Mi prima y yo _________
3. Mi maestro de español ________ 8. Ella _________
4. Mis amigos ________ 9. Señor Vasquez _______
5. Tú ________ 10. Usted _____________
Answer:
1)Mi mamá va.
2)Él va.
3)Mi maestro de español va.
4)Mis amigos van.
5)Tú vas.
6)Ellos van.
7)Mi prima y yo vamos.
8)Ella va.
9)Señor Vasquez va.
10)Usted va.
Explanation:
escucha la canción: Latinoamérica de Calle13 ¿A qué hace referencia el cantante con esta canción?, ¿Qué te genera escucharla?, ¿Qué es lo primero que piensas?
Answer:
Rene Pérez, (puertorriqueño) en ella plasma el pesar de un pueblo que aun no perdona los acontecimientos ocurridos en la Operacion Condor, producto de la Guerra Fria.
Answer:
Rene Pérez, (puertorriqueño) en ella plasma el pesar de un pueblo que aun no perdona los acontecimientos ocurridos en la Operacion Condor, producto de la Guerra Fria.
Explanation:
Looking for a girl named Alexandria her name she prefers is "AJ", she lives in Jacksonvillie Florida, Is hispanic, and went to Baptist Behavioral Health Hospital in the last month.
Lmk if you know her socials, and or are AJ from Jacksonvillie Florida.
What is a democracy? Who has the power under this form of government?
Answer:
t h e goverment
Explanation:
covivencia es una palabra compuesta, derivada o parasintética?
Answer:
parasintética
Explanation:
20 points
Review information in Spanish on libraries and parks in Chile, and write five to eight sentences in Spanish for your school’s newspaper about free cultural activities offered in the libraries and parks of Santiago.
Las bibliotecas y parques de Santiago ofrecen actividades culturales gratuitas, como talleres de escritura, cuentacuentos, visitas guiadas a museos al aire libre, espectáculos de teatro y música, exposiciones de arte, ferias de artesanía, áreas para hacer deporte y juegos para niños. Son lugares ideales para aprender sobre la cultura chilena y disfrutar del tiempo libre en familia.
HELP!!!! PLZ
Escucha y empareja la imagen correcta que corresponde a la expresión del audio. Listen and match the audio with its correct image.
Audio 01:
Audio 02:
Audio 03:
Audio 04:
Match Term Definition
Audio 01 A) Waitress leaning over a man who is pointing to a restaurant card with list of foods
Audio 02 B) Beautiful coffee design in a cup. The cup of coffee is on a table.
Audio 03 C) Tip on a table by an empty cup of coffee
Audio 04 D) Woman raising her hand to call on waiter at a restaurant
Answer:
I think I know this
Explanation:
audio 1: Beautiful coffee design in a cup The cup of coffee is on a table
audio 2: Waitress leaning over a man who is pointing to a restaurant card with a list of foods
Audio 3: Beautiful coffee design in a cup
Audio 4:the last one Audio 4: The cup of coffee is on a table Tip on a table with an empty cup of coffee
I don't know I did it correctly but at least I tried tho :/
Answer: its B A then C and D.
Now that you have worked through a lot of material that includes these basic patterns, and you have compared grammatically correct and incorrect sentences, write down what you think is a rule that could explain what makes a sentence grammatically correct or not. For example, you might write something like: "verbs always match nouns in number, and they usually come before the noun." In other words, make your best guess for the grammar rule that makes sense out of the pattern(s) you see in the phrases you have been working with. Review if you need to, and you might briefly check your hunches against the sentences you have been working with in this or previous modules. Keep in mind that what you're after is your hunch, not a grammar rule from a text book. Now check your hunch with the explanation of this principle in the following pattern.
Answer:
1. The subject and verb must both be singular or plural.
2. There must be a subject and predicate.
Explanation:
1. The subject and verb should both agree with each other in the tense.
2. Subject is about who and the predicate is describing that person. Regarding what they are, do, look like, are doing, etc.
Coloca V o F, según corresponda y luego fundamenta en TODOS los casos.
-El Imperio Romano de Occidente se desintegró sólo por la crisis del S. III.
-Con la caída del Imperio Romano de Occidente se quebró la unidad política imperial.
-Las invasiones germanas sólo buscaban las riquezas de Roma, pero no querían quedarse con el territorio y los dominios.
How do you say "I'm sad" in Spanish?
Jaime _______________(ser) de Cuba
spanish homework help instructions included
Write the following sentences in their affirmative formal usted command forms.
Pone hielo en tu boca por muchas horas.
Descanse esta tarde, y mañana también.
Answer:
Ponga hielo en la boca durante muchas horas.
Descansa esta tarde y mañana también.
Explanation:
Please help me with Spanish!!!
"¡Hola! ¿Cuál es su nombre?"
"¿Cuál es tu comida favorita?"
"Tengo un Perro"
Answer:
Hello! What is your name?
What is your favorite food?
I have a dog.
Explanation:
Answer:
The fist one is, "Hello! What is your name?"
The second one is, "What is your favorite food?"
The third one is, "I have a dog"
fill in the blank
yo______espanol
Answer:
Yo hablo español
Can you help me with Spanish?
What are 3 different ways to tell time in spanish?
Answer:
es/son + las + hour + number of minutes – Son las tres diez.
es/son + las + hour + y + number of minutes – Son las tres y diez.
es/son + las + hour + con + number of minutes – Son las tres con diez.
Explanation:
Which word goes into each sentence? (this is critical for my grade)
comida/alquilar/te gusta/bicicleta
A ti ¿qué ______________ hacer?
A mí me gusta montar en ____________.
Me gusta preparar la ______.
Los sábados me gusta ____________ un DVD.
Please help correct answer will get brainliest!
Answer:
1. te gusta
2. la bicicleta
3. comida
4. alquilar
Answer:
1. te gusta
2. la bicicleta
3.comida
4.alquilar
Explanation:
Please answer in complete sentences. Pay attention to the Interrogative words and what they mean?
See example below.
Example:
1- ¿Qué ama Juan?
_Juan ama música________________________________________
Answer:
wait what am i supposed to do?
once you tell me i promise i will answer
Recuerdo cuando viajamos en crucero por el Caribe. ¡Qué divertido fue el viaje!
Primero viajamos hacia Miami por avión, desde Pittsburgh, la ciudad donde vivimos. Salimos desde Pittsburgh a las cinco de la mañana para llegar a la Florida y tener suficiente tiempo para pasear y ver la ciudad de Miami. Finalmente salimos en el crucero por el mar, desde Miami.
Abordamos el crucero a las cinco, hora de cenar. Cenamos langosta, camarones, vegetales, helado y torta de chocolate. Pasé unas horas al lado de la piscina y luego me dormí. El viaje duró siete días por el mar caribe que está en el Océano Atlántico. Visitamos las islas de Puerto Rico, St. Thomas, St. Croix y Antigua. Comimos muchos mariscos, nadamos, hicimos ejercicio y fuimos de compras en cada isla que visitamos. Fue un viaje magnifico. Descansé y regresé a mi casa completamente relajado.
¿Qué hicieron antes de salir en crucero?
(What did they do before going on a cruise?)
Pasearon por Miami.
Comieron langosta.
Visitaron a unos amigos.
Answer:
Pasearon por Miami.
Explanation:
"Primero viajamos hacia Miami por avión, desde Pittsburgh, la ciudad donde vivimos. Salimos desde Pittsburgh a las cinco de la mañana para llegar a la Florida y tener suficiente tiempo para pasear y ver la ciudad de Miami."
When conjugating verbs, some verbs change not only the ending but also the stem. There are 3 types of stem-change verbs: o--ue, e--ie, e--i
dormir = to sleep (it is an "-ir" verb, but also the "o" in the stem changes to "ue")
querer = to want (it is an "-er" verb, but also the "e" in the stem changes to "ie")
pedir = to ask for (it is an "-ir" verb, but also the "e" in the stem changes to "i")
Now you need to know 2 things when you conjugate these verbs:
1. endings (-ar, -er, -ir)
2. stem changes (o--ue, e--ie, e--i)
Let's try to conjugate verbs than change from e to ie:
comenzar (to begin), divertirse (to enjoy oneself; to have fun), empezar (to begin), entender (to understand), perder (to lose), preferir (to prefer), querer (to want), tener (to have) (tener is also irregular in the "yo" form - yo tengo)
entender = to understand (-er endings and e--ie)
Yo entiendo (I understand) Nosotros entendemos (we understand) (no change "ie" in nosotros)
Tu entiendes (you understand)
usted entiende (you understand) ustedes entienden (you guys understand)
el entiende (he understands) ellos entienden (they understand)
ella entiende (she understands)
Now it is your turn:
Conjugate "querer= to want" (-er endings and e--ie)
Yo__________ Nosotros __________
Tu_________
usted___________ Ustedes ____________
el ___________ ellos ____________
ella _____________
Answer:
Yo: quiero
Nosotros: queremos
Tu: quieres
Usted: quiere
Ustedes: quieren
El: quiere
Ellos: quieren
Ella: quiere