Xuan y Vina ____________ alumnas de español.

a
somos
b
son
c
es
d
eres

Answers

Answer 1

Answer:

B. son

xuan y vina son alumnas de español


Related Questions

match image with what it describes

match image with what it describes

Answers

The answers are 1.d 2.c 3.b 4. a

Question 2 (1 point)
¿Qué está haciendo un grupo de rebeldes?
A.Solo están luchando por independencia del lado Oscuro.
B.Solo están luchando por independencia de la Primera Orden.
C.Están luchando por independencia de la Primera Orden y el lado Oscuro.
D.No están luchando por independencia de la Primera Orden y el lado Oscuro.

Answers

the answer is C

rebells do not always go egainst evil but they are not always good either so its C

Answer is C not always good either, hopefully this helps

The words are Hay sol Hay viento and Hay nubes.
I just dont know what place they go

The words are Hay sol Hay viento and Hay nubes.I just dont know what place they go

Answers

Answers in bold and underlined.

Question 1: ¿Cuántos meses hay en un año?

Answer 1: Hay 12 meses en 1 año.

Translation 1: How many months are in a year?

There are 12 months in 1 year.

Question 2: ¿Cuantos dias hay en una semana?

Answer 2: Hay 7 días en una semana.

Translation 2: How many days are there in a week?

There are 7 days in a week.

Question 3: ¿Cuantas estaciones hay en un año?

Answer 3: Hay 4 estaciones en un año.

Translation 3: How many seasons are there in a year?

There are 4 seasons in a year.

Michael Spymore

Choose the correct conjugated verb to complete the sentence. (Use the attached chart)

Choose the correct conjugated verb to complete the sentence. (Use the attached chart)

Answers

Answer:

van, va, va, vas, vamos

Explanation:

Answer:

van, va, va, vas, vamos

Explanation:

Somebody got these please help

Somebody got these please help

Answers

Horizontales


-
Un coche tiene cuatro ruedas

- Chapa

- I don't know

- Volante

- Freno


Verticales


- Maletero

- Cinturón

- Capo

- Bocina

- Faros

Need help with getting the right subject for these questions, could someone help me answer these?

1. Tenia mucha sed porque no __ ____ biologia el ano que viene. (tomar)
2. Mis amigas me aconsejan que ____ biologia el ano que viene. (estudiar)
3. Todos creemos que el proximo examen de ciencias ___ facil. (ser)
4. Cuando Raquel fue a puerto rico, ella y Angela ___ un viaje a san german para hablar con la abuela. (hacer)
5. Tengo que terminar esta tarea para manana, pero no quiero, !y todavia no ___ nada! (escribir)
6. !Chicos! !No ____ Uds. en los pasillos de la escuela! Es peligroso. (correr)
7. Los profesores que se jubilan (retire) en junio no _____ en HHS en agosto del proximo ano. (estar)
8. Los profesores insisten en que nosotros ____ a clase a tiempo. (llegar)
9. Si you fuera famoso, yo no ____ en Los Angeles. (vivir)
10. No es cierto que Roberto ____ ____ en el tunel derrumbado. (morir)
11. Cuando era nina, una vez a mi familia _____ a Alaska. (viajar)
12. Nosotros nunca _____ _____ un oso polar fuera de un zoologico antes de ir a Alaska, pero durante el viaje, vimps muchos osos polares. (ver)
13. Si you fuera tu, ___ un viaje a Alaska con toda la familia. (hacer)
14. Recomidendo que tu _____ en hacer un crusero este verano. (pensar)
15. Mucha gente prefiere _______ un crusero porque todo esta bien organizado, con excursiones y divedrsiones. (hacer)
16. Mi hermano no ________ ir otra vez, pero yo si tengo planes para volver. (querer)
17. Entonces, mis amigas y yo _____ ______ planes para ir en dos meses, en jilio de este ano. (hacer)
18. Creo que _____ mucho sol y buen tiempo si vamos en julio. (hacer)
19. No creo que nosotros _____ mucho durante la noche, porque !no hay oscuridad! (dormir)
20. !A uds. les encantaria Alaska! !______ Uds. con nosotros en jilio! (venir)
21. !No ______ asi! no eres mi madre. (hablarme)
22. No pude conseguir trabajo para el verano porque no ____ ____ planes con anticipacion. Mi padre se enojo mucho conmigo. (hacer)
23. Ojala que don Fernando ______(poder) conocer a sus nietos antes de ___(morir). Raquel quiere que los dos se conozcan.
24. Si no invito a Alfredo, temo que el _____(ofenderse).
25. El comite no _____ _____ nada, entonces el director tuvo que buscar otra solucion. (decidir)
26. En el ano 2030, ?donde _____(estar) tu? En aquel ano, ?sera posible que ____(haber) corros que vuelan?

Answers

Instructions: To understand my answer, they are the ones in bold and underlined:Tenia mucha sed porque no iba a tomar biologia el año que viene.Mis amigas me aconsejan que estudie biologia el año que viene.Todos creemos que el proximo examen de ciencias será fácil.Cuando Raquel fue a Puerto Rico, ella y Angela hicieron un viaje a San German para hablar con la abuela.Tengo que terminar esta tarea para mañana, pero no quiero, ¡y todavía no he escrito nada!¡Chicos! ¡No corran Uds. en los pasillos de la escuela! Es peligroso.Los profesores que se jubilan (retiran) en junio no estarán en HHS en agosto del próximo año.Los profesores insisten en que nosotros lleguemos a clase a tiempo.Si yo fuera famoso, yo no viviría en Los Angeles.No es cierto que Roberto haya muerto en el túnel derrumbado.Cuando era niña, una vez mi familia viajó a Alaska.Nosotros nunca habíamos visto un oso polar fuera de un zoológico antes de ir a Alaska, pero durante el viaje, vimos muchos osos polares.Si yo fuera tú, haría un viaje a Alaska con toda la familia.Recomiendo que tú pienses en hacer un crucero este verano.Mucha gente prefiere hacer un crucero porque todo está bien organizado, con excursiones y diversiones.Mi hermano no quiere ir otra vez, pero yo sí tengo planes para volver.Entonces, mis amigas y yo estamos haciendo planes para ir en dos meses, en julio de este año.Creo que habrá mucho sol y buen tiempo si vamos en julio.No creo que nosotros durmamos mucho durante la noche, porque ¡no hay oscuridad! ¡A ustedes les encantaría Alaska! ¡Vengan Uds.con nosotros en julio!¡No me hables así! no eres mi madre.No pude conseguir trabajo para el verano porque no hice planes con anticipación. Mi padre se enojó mucho conmigo.Ojalá que don Fernando pueda conocer a sus nietos antes de morir. Raquel quiere que los dos se conozcan.Si no invito a Alfredo, temo que el se ofenda.El comité no decidió nada, entonces el director tuvo que buscar otra solución.En el año 2030, ¿dónde estarás tú? En aquel año, ¿será posible que haya carros que vuelan?

This is a similar topic to Spanish verb conjugation is the process of changing the form of a verb to express different tenses and moods. Verb tenses indicate when an action occurs, while verb moods indicate the speaker's attitude toward the action. In Spanish, there are three main verb moods: indicative, subjunctive, and imperative.

The indicative mood is used to state facts or express specific actions and is divided into different tenses such as the present, the past, and the future. For example, "I speak", "he spoke" and "we will speak".

The subjunctive mood is used to express uncertainty, desire, or possibility and is divided into different tenses such as present, past, and future. For example, "I hope we can talk soon", "if I had money, I would go on vacation" and "it is important that you study for the exam".

The imperative mood is used to give orders or make requests and is divided into different forms such as affirmative, negative, and reflexive. For example, "speak slower," "don't talk so loud," and "wash your hands."

In Spanish, verbs are conjugated in different ways for each grammatical person, such as "yo", "tú", "él/ella/usted", "nosotros/nosotras", "vosotros/vosotras", and "ellos/ellas/ustedes". ". Learning Spanish verb conjugation is essential to effectively communicate in the language and can be a challenging part of learning Spanish for non-native speakers.

Help me with this quick Spanish!! ( I know the letters are covering it a lil bit but please try to help me!)

Help me with this quick Spanish!! ( I know the letters are covering it a lil bit but please try to help

Answers

I don’t know if this is correct cause I can’t really see well but 2. Estuvo, 3. Estuve, 4. Estuvimos, 5. Estuvo, 6. Debe

Contesta la pregunta con oración completa. (Answer the question with a full sentence.)
1. ¿Qué hora es?
IV Escribe en inglés. (Write in English.)
1. Es el mediodia.
2. Es la medianoche.
3. ¿A qué hora es la clase de arte?
4. La clase de ciencias es a las 10:00.

Answers

1. what time is it?
2. it is midday
it is mid night
3. what time is art class ?
4. the science class is at 10:00


:)
1.What time is it?

1.It is midday

2. It is midnight

3. At what time is art class?

4. The science class is at 10:00

Very easy spanish question, can someone answer

Very easy spanish question, can someone answer

Answers

Answer:

Explanation:

ACF

Quiero comprar in vestido azul pero no tengo mucho dinero¿1. (Lo/la

Answers

Answer:

Explanation:

no se cual es tu pregunta pero si lo escribes bien lo puedo responder.

Completa estas oraciones

¿Dónde está el mosquito?
1. Primero el mosquito está en el
2. Luego el mosquito está encima de la
3. Finalmente el mosquito está sobre el
HELP

Answers

Explanation:

Where the mosquito???... m

Is there like a picture that meant to be added or ?

Thomas a traduce a may wholly or se en La Familia comparable una Casa nueva the families buying brand new house the families buying a new house but no details are given on the age of the house the families buy a new house but it's not brand new

Answers

The correct answer to this open question is the following.

It seems that the way you pose your question is a little confusing.

What you probably want to know is the correct translation in Spanish of the sentence "The family is buying a brand new house."

The correct translations is "La famila está comprando una casa nueva."

When you are using the term "brand new," in Spanish you do not need to add an extra adjective for the word "brand." You just use "new-nuevo" to make it clear that the product -in this case, the house- is brand new.

Listen to the audio and then answer the following question. Feel free to listen to the audio as many times as necessary before answering the question. Where is the man? in his car in a train on the street walking at the market

Answers

Answer:

the answer is A hope this helps

Explanation:

Answer:

its c

Explanation:

D Complete with the correct preterite form of the verb.
1. Unos cien pasajeros
2. Nosotros no
3. Como ustedes no
abordo del tren cuando
lugar (ocurrió) el accidente. (estar, tener)
nada del accidente. (saber)
nada, no
hacer nada, ¿verdad? (saber, poder)
4. Exactamente. Pero cuando ellos no llegaron a mi casa, yo
una llamada telefónica. (hacer)
que esperar mucho tiempo para saber algo
5. Pero yo
porque nadie contestó el (al) teléfono. (tener)

Answers

Based on the information, we can infer that the sentences would look like this: Unos cien pasajeros estuvieron abordo del tren cuando ocurrió el accidente, Nosotros no supimos nada del accidente, Como ustedes no hicieron nada, ¿verdad? Pero nada, no pudieron hacer nada, etc...

How to complete sentences with the correct preterite form of the verb?

To complete the sentences with the correct form of the preterite we must read the information available in each sentence and conjugate the verb according to the gender and number of the subject of the sentence. According to this indication the sentences would be as follows:

Unos cien pasajeros estuvieron abordo del tren cuando ocurrió el accidente.Nosotros no supimos nada del accidente.Como ustedes no hicieron nada, ¿verdad? Pero nada, no pudieron hacer nada.Exactamente. Pero cuando ellos no llegaron a mi casa, yo hice una llamada telefónica.Pero yo tuve que esperar mucho tiempo para saber algo porque nadie contestó el (al) teléfono.

Learn more about Spanish verbs in: https://brainly.com/question/11727612

#SPJ1

True or False: In English, the present progressive can be used for something that is currently happening and something that will happen in the future. It is not the same in Spanish -- the present progressive in Spanish can only be used for something that is currently happening.

Answers

Answer:

TRUE

PLEASE GIVE BRAINLIEST THANK YOU!!!

Answer:

True!

Explanation:

Obviously, they present differently, especially with Spanish having it be an entirely different conjugation depending on time. But yes, in English we can use present progressive to talk about things in the future. (e.g. will be, etc.)

What does tiene mucha cara mean in English? Does it mean He is a pinhead or He had a lot of nerve?

Answers

Answer:

To have a lot of nerve

Explanation:

i looked it up lol

He has a lot of nerve
But if you mean literally it means to have a lot of face lol

Pls help ez points for Spanish

Pls help ez points for Spanish

Answers

Answer:

21- b

22-d

23-a

24-e

25-c

Explanation:

Answer:

21- b

22-d

23-a

24-e

25-c

Explanation:

Record the work you completed for the "Explore: Recipe" assignment here. Research a traditional recipe with a minimum of 5 ingredients from a Spanish-speaking country. Choose pan de muertos, empanadas de bistec, sopapillas, posole, arroz con gandules, pupusas or other recipes. Under the supervision of an adult, prepare your recipe and see how you like it. Then, in Spanish, record yourself saying the ingredients you needed to make it, how you prepared it, and then whether or not you like the recipe and why in Spanish. Be specific. Use a dictionary to look up any words (not full sentences) that you do not know to describe food. Expand on vocabulary you do know.​

Answers

In this question we research a traditional recipe with a minimum of 5 ingredients from a Spanish speaking country.

How to build a sentence in Spanish?

In syntactic typology, we say that Spanish is an "SVO" language, whose sentences follow the order "subject-verb-object". For example, in the language of Cervantes, it is written: "Pedro works in the library", a sentence that translates in the same order "Peter trabaja en la biblioteca."

Cortar los filetes de tilapia en cubos pequeños. Cortar la cebolla finamente. Desechar las semillas de pimiento y cortar en rodajas muy finas. En un recipiente coloca el pescado, la cebolla, el choclo y el pimiento, agrega sal y mezcla bien. Agregue el jugo de limón y refrigere por aproximadamente una hora. A la hora de servir, añadir el tomate picado, el cilantro (o perejil) y un chorrito de aceite de oliva.

Learning Spanish takes practice, and that's great practice.

Aprender español requiere práctica, y eso es una gran práctica.

Learn more about language of Cervantes in brainly.com/question/486110

#SPJ1

Los Organizadores para introducir otras voces intratextuales en el discurso de agradecimiento

Answers

Algunos organizadores o elemento para introducir otras voces son la cita directa, los testimonios,  las anécdotas y el reconocimiento directo.

¿Cómo introducir otras voces en un discurso de agradecimiento?Cita directa: Se nombran tal cual las palabras originales de la persona ala cual se quiere hacer referencia.Testimonios: A través de otras personas se comparten experiencias relacionadas con la persona a la que se agradece.Anécdotas: Se narran experiencias pasadas relacionadas con la persona a la que se agradece.Reconocimiento directo: Se nombra y agradece directamente a la persona en cuestión.

Aprenda más sobre agradecimiento en https://brainly.com/question/30597469

#SPJ1

PLEASE HELP PLS I WILL GIVE U BRAINLIEST PLS HELP

PLEASE HELP PLS I WILL GIVE U BRAINLIEST PLS HELP

Answers

Answer:

Pantalón es singular y masculino. (La pantalón no queda bien)

Reloj, singular y masculino.

Pueblos: Plural y masculino.

Frutas: plural y femenino.

Cigueña: singluar y femenino.

María: Es propio, singular y femenino.

niñas: Plural y femenino.

Gato: Singular y masculino.

zapatos: Masculino y plural

Maspalomas: Propio, singular y femenino.

Alejandro: Propio, singular y masculino.

Lápices: plural y masculino.

mesa: singular y femenino

Pizarra: singular, femenino

Colores: plural y masculino

Ana: Propio, singular y femenino

Casa: Singular, femenino.

Gran Canaria: Propio, singular y femenino

Explanation:

Pon común a todos los otros.

Para saber si es plural o singular, el plural siempre llevarà una S y probablemente acompañado con una E, en cambio el singular no.

Ejemplo:

Reloj: Singular

Plural: Relojes.

Have a good day :)

answer the following questions true or false

answer the following questions true or false

Answers

Answer:

1: False

2: False

3: True

4: False

5: True

Explanation: In the text it doesn't say that Rocio doesn't like to study.

In the text it says that "El senor Cruz es un poco viejito"

On the fourth sentence it says "Nora y Linda son muy inteligentes." those are Rocio's friends.

It doesn't say Noberto is tall

The text says that they are simpacticos .

Answer:

1. F

2. F

3. T

4. F

5. T

Explanation:

Complete with the correct form of el verbo ser

Adriana de Nueva York.

Answers

Answer:

Es

Explanation:

Adriana es de Nueva York.

can someone please help me
will mark u brainliest !

can someone please help me will mark u brainliest !

Answers

Answer:

1- temprano por la mañana ( i )

2- por la noche ( e )

3- la cara ( h )

4- el pelo ( j )

5- en una silla ( g )

6- en el espejo ( f )

7- un sueter ( c )

8- Felipe ( b )

9- los dientes ( a )

10- en la cama ( d )

Answers:

1. = i.

2. = e.

3. = h.

4. = j.

5. = g.

6.= f.

7. = c.

8. = b.

9. = a.

10 = d .

¿La energía eólica depende del sol?

Answers

No, La energía eólica depende del “Aire”
No la energía eólica depende del aire

___ menos problemas de salud con menos contaminación del aire. A. Haría B. Haya C. Habrá D. Habría

Answers

Answer:

D. Habria

Explanation: "there would be"

Answer:

D   Habría

Explanation:

Habría menos problemas de salud con menos contaminación del aire

Una varilla de cobre de 95 cm de longitud, tiene una temperatura de 20°C. ¿Cuál será su longitudinal, si se calienta a 100°C?¿Cuánto aumentó su longitud?

Answers

Answer:

95,1368 cm

Explanation:

Dado que;

Expansividad lineal del cobre α = 1.8 × 10- ^ 5 ° C - ^ 1

longitud original de cobre L1 = 95 cm

Longitud final del cobre L2 =?

temperatura inicial Θ1 = 20 ° C

Temperatura final Θ2 = 100 ° C

α = L2 - L1 / L1 (Θ2 - Θ1)

L2 - L1 = αL1 (Θ2 - Θ1)

L2 = αL1 (Θ2 - Θ1) - L1

L2 = 1.8 × 10- ^ 5 × 95 (100 - 20) + 95

L2 = 95,1368 cm

1. La lengua es un modelo abstracto, por lo tanto es algo ...
2. El habla implica pensar y actuar, por eso es ..
3. La lengua es un código compartido por los hablantes, es ...
4. El habla es único en cada persona, es personal, es ...
5. La lengua no puede desaparecer de un día a otro porque es ...
6. El habla dura lo que dura una acción, es algo ...
7. La lengua cambia, pero después de mucho tiempo; es...
8. El habla, que no dura, es distinto de una persona a otra porque es ...
9. La lengua es algo mental, no se ve, es ...
10. El habla es la materialización de la lengua, es ...
individual
() patente
() fija
() psicológico
( ) latente
( ) variable
( ) psicofísica
() social
() efímero
( ) perdurable

Answers

Answer:

here is it in english

Explanation:

1. Language is an abstract model, therefore it is something ...

2. Speech implies thinking and acting, that's why it is ..

3. Language is a code shared by speakers, it is ...

4. Speech is unique in each person, it is personal, it is ...

5. The tongue cannot disappear from one day to the next because it is ...

6. Speech lasts as long as an action lasts, it is something ...

7. The language changes, but after a long time; is...

8. Speech, which does not last, is different from one person to another because it is ...

9. The tongue is something mental, you can't see it, it's ...

10. Speech is the materialization of language, it is ...

individual

() patent

() fixed

() psychological

(latent)

() variable

() psychophysics

() Social

() ephemeral

() lasting

complete this practice test to review the vocabulary you have learned in this lesson. questions select the appropriate answer to the questions. 1. ¿dónde está mi cartera? en la camisa.

Answers

For this question, we must simply choose the answer that best fits the context of the question in Spanish, which demands knowledge of vocabulary as below:

¿Dónde está mi cartera? - En la bolsa.¿De qué color es? - Rosado.¿Tienes frío en las manos? - Sí, necesito comprar guantes.¿Dónde está la caja? - Al lado de los zapatos.¿Necesitas un traje de baño? - Sí, quiero ir a la playa.¿Hace mucho frío en la calle? - Sí, debes llevar un abrigo.¿No ves bien? - Necesito gafas.¿Es muy caro el suéter? - Sí, no está de rebaja.¿Qué talla lleva? - La mediana.La blusa hace juego con los zapatos? - No, no es elegante.

Why Spanish vocabulary is important

Knowledge of vocabulary in Spanish helped us answer the questions above by allowing us to understand the meaning of the words and phrases used in each question.

By recognizing and comprehending the vocabulary, we were able to determine the correct responses based on our understanding of the language. It enabled us to identify words related to colors, clothing items, locations, and expressions of need or preference.

For example, question 1 is about a wallet. It tends to make more sense for a wallet (cartera) to be inside our pockets, which is why we chose "en la bolsa" as the right answer. By using the same logic with the other questions, we are able to answer them correctly.

This is the complete question:

Complete this practice test to review the vocabulary you have learned in this lesson.

¿Dónde está mi cartera? en la camisa. en la bolsa. ¿De qué color es? corto. rosado. ¿Tienes frío en las manos? sí, necesito comprar guantes. sí, deseo comprar unas corbatas. ¿Dónde está la caja? en el precio. al lado de los zapatos. ¿Necesitas un traje de baño? sí, quiero ir a la playa. sí, necesito ropa interior. ¿Hace mucho frío en la calle? sí, debes llevar un cinturón. sí, debes llevar un abrigo. ¿No ves bien? necesito gafas. quiero regatear. ¿Es muy caro el suéter? sí, es verde. sí, no está de rebaja. ¿Qué talla lleva? la gris. la mediana. la blusa hace juego con los zapatos. no, no es elegante. sí, son del mismo color.

Learn more about Spanish here:

https://brainly.com/question/18552923

#SPJ1

Fill in the blank with the Spanish word that best completes the following sentence.

Luisa es __________ de Nelly.

la sobrina
el nieto
el cuñado
el yerno

Answers

Answer:

la sobrina

Explanation:

Since Luisa is a feminine name, it is safe to assume that Luisa is a woman, and therefore, would go by a feminine article.

Out of all the choices, "la sobrina," or, "the niece" is the only feminine one. We can tell this by the article used.

Luisa es la sobrina de Nelly

Select the most appropriate response to the question
Como está usted?

Answers

Estoy bien, gracias por preguntar. ¿Cómo estás?

(I'm good, thank you for asking. How are you?)

Answer:

Muy bien Gracias, ¿Y usted?

Explanation:

Other Questions
Mark pushes his broken car 120 m down the block to his friend's house. He has to exert a 110 N horizontal force to push the car at a constant speed.How much thermal energy is created in the tires and road during this short trip?Express your answer to two significant figures and include the appropriate units. Key similarities and differences on management by Fayol, Mintzberg and Katz? What is the surface area of the cylinder?226.08 cm678.24 cm1,356.48 cm452.16 cm divide 7 by 12 to change 7/12 to a repeating decimal. 7/12 = 7 divided by 12 = ? Find the area of given shape. what is nestle baby formula scandal (HELP NEEDED ASAP WILL GIVE BRAINLIEST) What are vertex and equation of the line of symmetry? The Punnett square shows the inheritance of flower color in snapdragons in the F, generation. What is the expected ratio of red flowers to pinkflowers to white flowers in the F2 generation? given the name of the molecule found in the process of dna replication. match the named molecule found in the dna replication process to its appropriate description. single stranded binding proteins (ssbps) given that the maximum concentration of ag2cr04 in water is 6.627 x 10^-5 M, determine the solubility product of this equilibrum:Ag2CrO4 -> 2Ag+ + CrO42- The smallest division on main scale of a vernier caplliers is vernier divisions coincide with main scale divisions. While measuring the length of a line, the zero mark of the vernier scale lies between and the third division of vernier scale coincides with a main scale division. (a) Determine the least count of the callopers. (b) Find the length of the line. susan is a political cartooonist whose work requires her to think imaginatively and present ideas in visually novel ways. her work is most likely to be facilitated by what? PPPPPPPPPPPPPPPPPPLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HELP I NEED ALL 3 QUESTIONS ANSWERED which of the following are ways to switch to another workspace? select all that apply. A. window>workspace>name of workspace B. choosing the workspace name from the workspace switcher in the application bar C. file>create new workspace D. edit>workspace>name of workspace The diagram attached shows the X chromosomes in a female fruit fly and the X and Y chromosomes in a male fruit fly. The two fruit flies are crossed with each other. Fill in the two chromosomes illustrating the female offspring of the fruit flies. The odds in favor of a randomly selected person in a certain classroom is left handed are 3:22. What is the PROBABILITY that a randomly selected person from the room is left handed (as a percent!)P(left)= 5x+4y=-3+y=2x-4 solve for x and y Evaluate various staffing options available to organisations when employees live in a different country? Utilise examples to illustrate your discussion 10. Show how to multiply 4/5 by 1/3 using the rectangular model. FILL IN THE BLANK. the avant-garde is often _________________________ of political and artistic change .