Answer:
1. Cada año me hace una revisión a la vista
y deciden si mis gafas son adecuadas.
2. Pensar en el dentista me da escalofríos..
¡Pero es necesario ir a su consulta para tener una boca sana!
3. Últimamente estoy triste y mis amigos me recomiendan
hablar con un psicólogo.
4. Mi mamá es muy cariñosa. Me cuida mucho. iY
ademas, me da dulces si me porto bien!
Explanation:
The structure of a cell is important to the way it:
1 wears out
2 functions
3 dies
Ella _____ con la maestra.
hablaré
hablará
hablaremos
hablarán
Answer:
hablara
Explanation:
What is the difference between mild and angry?
Answer:
mild connotes gentleness and leniency while angry connotes rage and annoyance.
que tipo de sociedad representa la pintura la escuela de atenea
Answer: Ambientada en una inmensa ilusión arquitectónica pintada por Rafael, La Escuela de Atenas es una obra maestra que representa visualmente un concepto intelectual. En una pintura, Rafael usó grupos de figuras para presentar una lección compleja sobre la historia de la filosofía y las diferentes creencias que desarrollaron los grandes filósofos griegos.
Raphael ciertamente habría sido privado de las exhibiciones privadas de la Capilla Sixtina en progreso que fueron organizadas por Bramante. Aunque el trabajo de Raphael, en muchos sentidos, podría verse como más complejo debido a la cantidad de figuras colocadas en una escena, ciertamente estuvo influenciado por el trabajo del gran artista. Esto es particularmente evidente por la figura larga que piensa en primer plano, como pronto veremos.
Hija, madre,abuela series de palabras series de palabras
Esto es una poesía????
si no es, entonces que es???
than once.
15. The tourists are French.
16. My homework is complete.
17. The fresh coffee is hot.
18. English class is at 9 a.m.
19. Kevin and Mark are students.
20. Emily is ready to travel.
loop
A. estar
B. ser
Answer:
15. B. ser - nationality
16. A. estar - condition
17. A. estar - condition
18. B. ser - time
19. B. ser - profession
20. A. estar - condition
Explanation:
Explanation is next to each answer.
Decide whether the sentence is correct or incorrect as written.
Ellos son de mexicanas.
correct
incorrect
Answer:
Incorrect
Explanation:
brainliest pls
Answer:
⇒ INCORRECT.
Explanation:
⇒The sentence is incorrect.
There are few options for a correct sentence:
Ellos son mexicanosEllas son mexicanasEllos son de México.Ellas son de MéxicoTengo un mejor amigo. correct incorrect
Answer:
= i have a best friend
Explanation:
What is the slope of a line perpendicular to the line whose equation is
2x - 4y = -24. Fully simplify your answer.
Answer:
X=-10
Explanation:
2x-4y=-24
+4=+4
—————
2x=-20
2=2
Divided -20 by 2
and your answer is x=-10
Hey there! Can someone please help me here?
Prepare a short written presentation in Spanish for a Food and Nutrition class.
When completing your work, consider what you have learned about holiday foods from various Spanish-speaking countries. Use your knowledge to help students in the class understand how learning a new language can help them in their future careers as chefs, workers in the restaurant industry, or health and nutrition fields. Make a connection to food and culture.
The presentation must be completed in Spanish with a minimum of 5 detailed and complete sentences.
Answer: Food, cooking, and nutrition are related because all three focus on providing the proper nutrients to the body for proper function.
How are nutrition, cooking and food related?
These three terms are related because all three refer to one thing in common, food. According to this, it can be affirmed that these three terms are related. However, each one focuses on a specific sub-topic such as preparations, types of foods and their characteristics, and the nutritional characteristics and components of each food.
How does a new language influence knowledge about food?
Knowledge of a new language is related to food because it allows the chef, nutritionist or other professionals to interact with new cultures that will enrich their knowledge of food.
the snow in spanish.
Answer:
Nieve
Explanation:
Answer:nieve
Explanation:
It just is :)
Repaso: Completa la oración con la opción correcta.
Para la civilización Inca,
de maíz es muy importante.
el ejército
el cultivo
la cima
el barro
1. (Ellos / Nosotros ) somos estudiantes.
Mohandas Gandhi protested British laws by
A. using force to drive the British out of India.
B. refusing to obey any British laws.
C. publishing religious and political writings.
D. staging massive labor strikes to cripple British business in India.
nos 7000
Answer:
D, Starting massive laboor strikes to cripple British bussiness In India,
Explanation:
D. Organizar huelgas laborales masivas para paralizar los negocios británicos en la India.
...
Choose the phrase the best completes the sentence.
________ el actor es de Venezuela.
1. Dudo que
2. Tienes que
3.Creo que
4. No es possible que
Answer:
О 3.- Creo que...
Explanation:
Creo que el actor es de Venezuela.
...
describe one way of controlling blood sugar concentration in a person with suger diabetes
Answer:
Blood sugar levels are a primary concern for people with diabetes. High blood sugar, known as hyperglycemia, occurs when a person’s blood sugar is over 180 milligrams per deciliter (mg/dL). A few ways you can control/lower your blood sugar concentration include: Monitoring blood sugar levels closely, Reduce carbohydrate intake, Increase dietary fiber intake, Control portion size, and exercise regularly.
Explanation: hope this helped! :)
Tell which pronoun (Yo, Tú, Él, Ella, Ud., Nosotros, Nosotras, Ellos, Ellas, Uds.) would replace the underlined subject of each sentence.
Juan y Marta<--- (underlined) van a la clase de historia.
Answer:
Ellos
Explanation:
Choose the best answer.
¿Qué vas a beber?
Vas a beber agua.
Voy a beber agua.
Vamos a beber agua.
Va a beber agua.
Respond to the questions in the affirmative, using the expression:
acabar de + infinitive
Your response should indicate that you or the person(s) referred to in each question have just completed the actions.
Be sure to include object pronouns in your responses to be more concise.
Make use of time expressions, such as the following: ayer, anoche, la semana pasada, el mes pasado, ahora mismo, hace + time.
For example:
Question: ¿Leíste (tú) la lección?
Sample correct response: Sí, acabo de leerla hace dos horas
1. ¿Contestaste (tú) los mensajes electrónicos?
2. ¿Los estudiantes compraron los materiales de clase para el semestre actual?
3. ¿Fuiste (tú) a visitar a tus abuelos este año?
4. ¿Asistimos nosotros la clase de español esta semana?
5. ¿Dio un discurso el/la presidente/a recientemente?
Please help me I’m falling Spanish pls
Match each phrase describing an action to the corresponding picture. Drag the items on the left to the correct location on the right.
Answer:
Do You have a photo?
I can know spanish
Need help asap
Due today
Answer:
2. ellos comen hamburgesa 1.yo tomo te 3. tu tomes cafe. 4 ud comes pancho 5. delia come pan 6. nosotros comemos mansana 7.udsted comes pizza 8. tu comes papas
Explanation:
i hoped this help if not im very sorry
Answer:
1- Yo como manzana
2- Ellos comen pan
3- Tu y yo bebemos café
4- Ud. comen pizzas
5- Delia bebe la soda
6- Nosotros comemos panchos
7- Uds. comen hamburguesas con papas fritas
8- Tu bebes un tè
Please help!!!!!
Actividad 7
¿Qué harán después de graduarse? Estos jóvenes visitan a una clarividente (fortune-teller) para
que les hable del futuro. Usa los verbos del recuadro para escribir lo que le dirá la clarividente
a cada persona, según el dibujo. La primera frase ya está hecha.
Aquí tienes un ejemplo hipotético de lo que podría decir la clarividente a cada joven según el dibujo:
What is the graduation about?La clarividente mira al joven del dibujo y le dice: "Vas a conseguir un trabajo bien remunerado en tu campo de estudio".
La clarividente mira al joven del dibujo y le dice: "Vas a viajar a muchos lugares emocionantes y experimentar diferentes culturas".
La clarividente mira al joven del dibujo y le dice: "Vas a conocer a alguien especial y empezar una relación amorosa duradera".
La clarividente mira al joven del dibujo y le dice: "Vas a tener éxito en tu carrera y ser reconocido por tus logros".
La clarividente mira al joven del dibujo y le dice: "Vas a tener una vida llena de aventuras y experiencias únicas".
Es importante tener en cuenta que las predicciones de los clarividentes son hipotéticas y no siempre se cumplen. Lo mejor es enfocarse en trabajar duro y perseguir nuestros sueños para asegurarnos de tener un futuro exitoso.
Read more about graduation here:
https://brainly.com/question/15181071
#SPJ1
María Teresa, ¿compraste 1 of 1caro?
¿No vas a ir a la fiesta? No voy 1 of 1.
1 of 1 comió los sándwiches... no sabemos quién.
¡No me gustan 1 of 1 los exámenes ni la tarea!
El aire no cuesta 1 of 1.
Podemos cenar 1 of 1 en el restaurante chino o en el restaurante francés.
Siempre traemos regalos a los niños, pero sus primos 1 of 1 les traen nada.
Sandra estudia lenguas: español, italiano, chino y 1 of 1 japonés.
No hay 1 of 1 en la biblioteca. Todos los estudiantes están en la cafetería.
No hay 1 of 1 en mi mochila. Está vacía (empty).
Note that the corrected version of the sentences are given as follows:
María Teresa, ¿compraste un coche caro?¿No vas a ir a la fiesta? No voy.Se comió los sándwiches... no sabemos quién.¡No me gustan los exámenes ni la tarea!El aire no cuesta nada.Podemos cenar tanto en el restaurante chino como en el restaurante francés.Siempre traemos regalos a los niños, pero sus primos nunca les traen nada.Sandra estudia lenguas: español, italiano, chino y japonés.No hay nadie en la biblioteca. Todos los estudiantes están en la cafetería.No hay nada en mi mochila. Está vacía.Why is a sentence important?Sentences are important because they are the building blocks of communication and help express ideas, thoughts, and information effectively and clearly.
Note that a well-formed sentence conveys meaning and helps the listener or reader understand the speaker's or writer's intended message. Effective sentence structure and grammar play a crucial role in effective communication.
Learn more about Sentences:
https://brainly.com/question/18728726
#SPJ1
Ellos
en al auto.
salieron
salimos
O salí
Answer:
salieron
Explanation:
Answer:
Salieron
Explanation:
Answer fast, 40 +brainlist
Match the reflexive pronouns with the corresponding conjugated verb. Remember, each subject (yo, tú, él/ella, etc...) has a corresponding verb ending added when conjugating a verb (o, as, a, etc...). Reflexive verbs are conjugated using those verb endings, but also require a pronoun before the verb (me, te, se, etc...).
te 1. visto
OS 2. secas
se (ellos). 3. enoja
se (ella) 4. equivocamos
nos 5. preparais
me. 6. despiertan
Answer:
me visto
te secas
os preparáis
se despiertan
se enoja
nos equivocamos
Explanation:
i speak Spanish
Choose the correct verb of Saber and Conocer.
1. Yo_a Maria. Ella es mi amiga
2. Me encanta viajar, tu_el oceano pacifico?
3. Yo creo que_a tu hermano Carlos
4. Nosotros_sobre la historia de Roma
Answer:
1. Yo "conozco" a Maria. Ella es mi amiga
2. Me encantaría viajar, tu "conoces" el océano pacifico?
3. Yo creo que "conozco" a tu hermano Carlos
4. Nosotros "sabemos" sobre la historia de Roma
Explanation:
i hope this helps
Compare the preterite tense conjugations to the present tense conjugations for an AR verb (hablar) as well as an ER/IR verb (comer) in this chart. Pay particular attention to the endings in the tú, nosotros, vosotros, and ellos/ellas/ustedes forms. What do the present and preterite endings for those subjects have in common? Do these patterns hold true for irregular verbs as well?
Answer:
ERROR
Explanation:
Your sister wants to learn spanish so you have decided to teach her everything you are learning in Spanish class. Create a set of rules to explain to her how to describe the physical characteristics of others. Be very specific because this is her first time to learn a new language and she hates to mess up. Ella es perfeccionista (cognate). Be sure to give her examples so that she can know if she is following the rules correctly.
Answer:
ugly
Explanation: